KPN / terug

Hoe zorgen we voor een happy onboarding voor nieuwe klanten?

Bekijk case

Hoe krijgen we bedrijven mee in de transitie naar een digitale, webbased telecom oplossing?

Bekijk case

Hoe houden we klanten vast en laten we ze genieten van alle extra's die in hun Alles-in-1 pakket zitten?

Bekijk case

Met de KPN verhuiswekker en gratis verhuisextra’s maken we het zo makkelijk mogelijk en zorgt KPN ervoor dat je meteen online bent in je nieuwe huis.

Bekijk case

Eenmaal klant bij KPN zakelijk zorgen we ervoor dat we constant relevante content delen. We vragen interesses uit, informeren en inspireren gedurende de gehele welkomstfase.

Bekijk case

Deze gesegmenteerde online zomerspecial inspireert mkb’ers om goed voorbereid en zorgeloos op vakantie te gaan. In iedere versie staat een aansprekende ondernemer centraal.

Bekijk case

Online campagne waarin we mkb’ers acitiveren om hun klanten veilige WiFi van de zaak te bieden met KPN. De aanmeldflow optimaliseren we door continu te monitoren.

Bekijk case

Hoe kunnen we 1,6 miljoen klanten op hun verjaardag een leuke ervaring bieden? Vanuit een email word je uitgenodigd door KPN om jouw persoonlijke verrassing te bekijken.

Bekijk case
wijZE ®2024 | Privacy statement