Merkactivatie / terug

Als winnaar van het meest aanbevolen telecommerk bedankt XS4ALL in deze campagne haar netwerk.
Bekijk case
Het campagnethema ‘Destination decibel’ zetten we 360 graden in. Van app met bucketlist feature tot social video’s tot 1 op 1 communicatie.
Bekijk case
Circa 8 -10% van de klanten verhuist jaarlijks. Met de KPN verhuiswekker en gratis verhuisextra’s maken we het zo makkelijk mogelijk en zorgt KPN ervoor dat je meteen online bent in je nieuwe huis.
Bekijk case
ISDN stopt. Het voelbaar maken van de verandering zorgt ervoor dat iedereen begrijpt dat na bijna 20 jaar er betere alternatieven zijn.
Bekijk case
De meestvoorkomende ongevallen bij kinderen laten we zien door de ogen van kinderen. Deze online campagne stuwt het aantal cursisten EHBO aan baby’s en kinderen.
Bekijk case
Online campagne voor een nieuwe dienst van het Rode kruis: EBHO op jouw locatie. Je hoeft er niet meer voor de deur uit. Wij komen voortaan bij jou langs.
Bekijk case
B-t-b campagne die laat zien dat Robeco vol ideeën zit om uw rendement te verbeteren. Complexe beleggingsstrategieën maken we eenvoudig.
Bekijk case
Twee keer per jaar biedt Sunweb Inpakkers. Reizen voor inpakprijzen. Iedere dag posten we een raadsel en kon het delen, comments geven en liken op socialmedia beginnen.
Bekijk case
Het juiste instapmoment kiezen om te beleggen bestaat niet. Met Maandbeleggen van Robeco beleg je elke maand een bedrag waardoor je minder risico loopt.
Bekijk case
Met het ingaan van de zomertijd, start OLA het ijsseizoen. Eind maart is het in een hap zomer. Concept en creatie in opdracht van Art of Branding.
Bekijk case
Online campagne waarin we mkb’ers acitiveren om hun klanten veilige WiFi van de zaak te bieden met KPN. De aanmeldflow optimaliseren we door continu te monitoren.
Bekijk case
Een skischoenrun door de Koopgoot van Rotterdam als start van het boekingsseizoen voor de wintersport zorgt voor veel social media aandacht. Daar moet je wel voor trainen.
Bekijk case
In deze 360 graden campagne vertellen de inwoners van Rivierenland hoe de bieb vernieuwt en roepen om lid te worden.
Bekijk case
wijZE ®2018 | Privacy statement