Loyaliteit
Omdat niet alle klanten precies weten wat de mogelijkheden zijn van hun Alles-in-1 pakket inspireren we ze om het maximale eruit te halen.
Bekijk case ▷
Merkcampagne
Circa 8 -10% van de klanten verhuist jaarlijks. Met de KPN verhuiswekker en gratis verhuisextra’s maken we het zo makkelijk mogelijk en zorgt KPN ervoor dat je meteen online bent in je nieuwe huis.
Bekijk case ▷
Merkcampagne
ISDN stopt. Het voelbaar maken van de verandering zorgt ervoor dat iedereen begrijpt dat na bijna 20 jaar er betere alternatieven zijn.
Bekijk case ▷
Klantcontactstrategie
Eenmaal klant bij KPN zakelijk zorgen we ervoor dat we constant relevante content delen. We vragen interesses uit, informeren en inspireren gedurende de gehele welkomstfase als de lifetimefase met als resultaat een hogere NPS.
Bekijk case ▷
Digi magazines
Deze gesegmenteerde online zomerspecial inspireert mkb’ers om goed voorbereid en zorgeloos op vakantie te gaan. In iedere versie staat een aansprekende ondernemer centraal.
Bekijk case ▷
Merkcampagne
Online campagne waarin we mkb’ers acitiveren om hun klanten veilige WiFi van de zaak te bieden met KPN. De aanmeldflow optimaliseren we door continu te monitoren.
Bekijk case ▷
Loyaliteit
Hoe kunnen we 1,6 miljoen klanten op hun verjaardag een leuke ervaring bieden? Vanuit een email word je uitgenodigd door KPN om jouw persoonlijke verrassing te bekijken. Eenmaal op de site… Kijk zelf maar.
Bekijk case ▷

