Hoe realiseren we draagvlak bij bewoners voor stadsverwarming?

Bekijk case

Hoe krijgen we bedrijven mee in de transitie naar een digitale, webbased telecom oplossing?

Bekijk case

Hoe zorgen we ervoor dat Van Oord wordt gezien als dé partij met maritieme oplossingen voor wereldwijde duurzame uitdagingen?

Bekijk case

Hoe zorgen we ervoor dat 80% van de Stedin-klanten de slimme meter accepteert?

Bekijk case

Hoe brengen we het bestaande loyaliteitsprogramma een stap hoger, waardoor members zich echt betrokken en belangrijk voelen?

Bekijk case

Hoe werven we schaars technisch personeel en geven we gezicht aan Eneco als aantrekkelijk werkgever?

Bekijk case

Hoe overtuigen we taxi-chauffeurs om zich aan te melden bij het Uber platform?

Bekijk case

Hoe zorgen we voor leadgeneratie tijdens de belangrijkste salesperiode in de lente passend bij het merk?

Bekijk case

Hoe tonen we aan institutionele beleggers in Azië dat Robeco de speler is met jarenlange ervaring? Én met Nederlandse roots.

Bekijk case

Als winnaar van het meest aanbevolen telecommerk bedankt XS4ALL in deze campagne haar netwerk.

Bekijk case

Hoe activeren we Tennet medewerkers om mee te groeien?

Bekijk case

Hoe informeren we bewoners over een waterstof pilot in hun wijk?

Bekijk case

Hoe werven we schaars technisch personeel in Zeeland en overtuigen we hen van het toekomstperspectief dat we bieden?

Bekijk case

Hoe visualiseren we de nieuwe company values én hoe brengen we ze tot leven?

Bekijk case

Hoe activeren we om donateur te worden van Microkrediet voor Moeders?

Bekijk case

Hoe interesseren we gemeenten voor een nieuwe online tool die hen helpt bij het opstellen van hun warmteplan?

Bekijk case

Hoe laten we zien dat Stedin sponsor is van TeamNL en waarom?

Bekijk case

Hoe werven we vrijwilligers en donateurs voor de stichting Gered Gereedschap?

Bekijk case

Hoe helpen wij ondernemers die klant zijn bij Eneco hún duurzame inspanningen uit te dragen?

Bekijk case

Hoe betrekken we jongeren bij het zuinig omgaan met energie?

Bekijk case

Hoe inspireren en motiveren we medewerkers om bij te dragen aan de nieuwe missie en zorgen we voor een cultuurverandering?

Bekijk case

Hoe houden we klanten vast en laten we ze genieten van alle extra's die in hun Alles-in-1 pakket zitten?

Bekijk case

Afgestudeerden en werkenden weten vaak niet dat zij met hun diploma bevoegd zijn om als pedagogisch medewerker te werken in de kinderopvang.

Bekijk case

Wie het risico kent, bereikt meer. Met deze nieuwe insteek zet Robeco het nemen van risico’s neer als iets onvermijdelijks en positiefs.

Bekijk case

Met zorg omgaan met medewerkers en de wereld zit als familiebedrijf in hun wortels.

Bekijk case

De nieuwe energiegeneratie komt er snel aan. En de netbeheerder van de Randstad is er voor hen. Winnaar Global Charge Energy Brand 2017.

Bekijk case

De politie zoekt mensen die zich met hun hobby of beroep willen inzetten als vrijwilliger.

Bekijk case

Sta jij open voor Saxion? Met deze campagne nodigt Saxion eindexamenkandidaten uit om hun vooruitstrevende opleidingen te ontdekken tijdens de open dagen.

Bekijk case

Twee medewerkers maken kennis met elkaar na een fusie. De diverse ontmoetingen die we filmden leverden mooie momenten op, die we deelden met iedereen.

Bekijk case

wijZE heeft veel ervaring in gebiedsactivitatie. Deze ervaring kwam goed van pas toen de gemeente Kampen wijZE koos voor het promoten van de woonwijk Het Onderdijks.

Bekijk case

Door infra- en meetdiensten gecombineerd aan te bieden, maakt Joulz de klant eenvoudig regisseur van zijn energieinfrastructuur.

Bekijk case

Het campagnethema ‘Destination decibel’ zetten we 360 graden in. Van app met bucketlist feature tot social video’s tot 1 op 1 communicatie.

Bekijk case

De allerbeste wensen van de allerbeste mensen. Zij zorgen ervoor dat XS4ALL klanten altijd het beste uit het internet halen.

Bekijk case

Met de KPN verhuiswekker en gratis verhuisextra’s maken we het zo makkelijk mogelijk en zorgt KPN ervoor dat je meteen online bent in je nieuwe huis.

Bekijk case

Bescheiden lokale campagnes voor XS4ALL, de meest aanbevolen Alles-in-1 provider.

Bekijk case

Deze online tool verwerkt energiedata tot aansprekende infographics en geeft inzicht in de status van verbeterinitiatieven en toont concreet de gerealiseerde besparingen.

Bekijk case

Eenmaal klant bij KPN zakelijk zorgen we ervoor dat we constant relevante content delen. We vragen interesses uit, informeren en inspireren gedurende de gehele welkomstfase.

Bekijk case

In het nieuwe Network Operations Center werken voortaan alle disciplines samen op een afdeling om zo het energienet van de randstad 24/7 in de gaten te houden.

Bekijk case

De meestvoorkomende ongevallen bij kinderen laten we zien door de ogen van kinderen. Deze online campagne stuwt het aantal cursisten EHBO aan baby’s en kinderen.

Bekijk case

Deze gesegmenteerde online zomerspecial inspireert mkb’ers om goed voorbereid en zorgeloos op vakantie te gaan. In iedere versie staat een aansprekende ondernemer centraal.

Bekijk case

Online campagne voor een nieuwe dienst van het Rode kruis: EBHO op jouw locatie. Je hoeft er niet meer voor de deur uit. Wij komen voortaan bij jou langs.

Bekijk case

B-t-b campagne die laat zien dat Robeco vol ideeën zit om uw rendement te verbeteren. Complexe beleggingsstrategieën maken we eenvoudig.

Bekijk case

Twee keer per jaar biedt Sunweb Inpakkers. Reizen voor inpakprijzen. Iedere dag posten we een raadsel en kon het delen, comments geven en liken op socialmedia beginnen.

Bekijk case

Het juiste instapmoment kiezen om te beleggen bestaat niet. Met Maandbeleggen van Robeco beleg je elke maand een bedrag waardoor je minder risico loopt.

Bekijk case

Hoe bevorderen we pro-actief veiligheidsgedrag bij medewerkers internationaal? Door een ingenieus veiligheidsprogramma met als thema ‘Say yes to safety’.

Bekijk case

Stroomkabels voor industriële toepassingen hebben zeer specifieke eigenschappen, die lichten we uit in deze campagne.

Bekijk case

Stedin verhuist en introduceert het nieuwe werken onder haar medewerkers. Een van de veranderingen: geen eigen vaste werkplekken meer.

Bekijk case

Online campagne waarin we mkb’ers acitiveren om hun klanten veilige WiFi van de zaak te bieden met KPN. De aanmeldflow optimaliseren we door continu te monitoren.

Bekijk case

Waarom beoordelingsgesprekken als je ‘t er ook gewoon op de werkvloer over kunt hebben? Bij Eneco voert vanaf nu iedereen overal en alijd het goede gesprek.

Bekijk case

80% van de vrouwen draagt de verkeerde BH. Door de gehele collectie onder te verdelen in 4 categorieën maken we het kiezen makkelijker.

Bekijk case

Een skischoenrun door de Koopgoot van Rotterdam als start van het boekingsseizoen voor de wintersport zorgt voor veel social media aandacht. Daar moet je wel voor trainen.

Bekijk case

In deze 360 graden campagne vertellen de inwoners van Rivierenland hoe de bieb vernieuwt en roepen om lid te worden.

Bekijk case

Met e-learning realiseert Tagpoint meer veiligheidsbewustzijn bij medewerkers, dit betekent een grotere veiligheid op de industriële werkplek en een betere reputatie voor het bedrijf.

Bekijk case

Campagne om installateurs te activeren om DRAKA CAT 6 kabels te gebruiken, in plaats van CAT 5, dan installeer je futureproof.

Bekijk case

Grote kans dat u wekelijks producten consumeert van Intersnack. De eigen merken zoals Chio, POM-BÄR en Jack Klijn.

Bekijk case

Hoe kunnen we 1,6 miljoen klanten op hun verjaardag een leuke ervaring bieden? Vanuit een email word je uitgenodigd door KPN om jouw persoonlijke verrassing te bekijken.

Bekijk case
wijZE ®2021 | Privacy statement