werk

Omdat niet alle klanten precies weten wat de mogelijkheden zijn van hun Alles-in-1 pakket inspireren we ze om het maximale eruit te halen.
Bekijk case
Afgestudeerden en werkenden weten vaak niet dat zij met hun diploma bevoegd zijn om als pedagogisch medewerker te werken in de kinderopvang.
Bekijk case
Wie het risico kent, bereikt meer. Met deze nieuwe insteek zet Robeco het nemen van risico’s neer als iets onvermijdelijks en positiefs.
Bekijk case
Met zorg omgaan met medewerkers en de wereld zit als familiebedrijf in hun wortels.
Bekijk case
Als winnaar van het meest aanbevolen telecommerk bedankt XS4ALL in deze campagne haar netwerk.
Bekijk case
De nieuwe energiegeneratie komt er snel aan. En de netbeheerder van de Randstad is er voor hen. Winnaar Global Charge Energy Brand 2017.
Bekijk case
De politie zoekt mensen die zich met hun hobby of beroep willen inzetten als vrijwilliger. Concept en creatie in opdracht van Art of Branding.
Bekijk case
Sta jij open voor Saxion? Met deze campagne nodigt Saxion eindexamenkandidaten uit om hun vooruitstrevende opleidingen te ontdekken tijdens de open dagen.
Bekijk case
Twee medewerkers maken kennis met elkaar na een fusie. De diverse ontmoetingen die we filmden leverden mooie momenten op, die we deelden met iedereen.
Bekijk case
Hoe brengen we het bestaande loyaliteitsprogramma een stap hoger, waardoor members zich echt betrokken en belangrijk voelen?
Bekijk case
In deze b-t-b Azië campagne staat de heritage van Robeco als 80 jarige Nederlandse belegger centraal. Drie productproposities vertellen het verhaal: emerging markets, sustainability investing en quant investing.
Bekijk case
wijZE heeft veel ervaring in gebiedsactivitatie. Deze ervaring kwam goed van pas toen de gemeente Kampen wijZE koos voor het promoten van de woonwijk Het Onderdijks.
Bekijk case
Door infra- en meetdiensten gecombineerd aan te bieden, maakt Joulz de klant eenvoudig regisseur van zijn energieinfrastructuur.
Bekijk case
Het campagnethema ‘Destination decibel’ zetten we 360 graden in. Van app met bucketlist feature tot social video’s tot 1 op 1 communicatie.
Bekijk case
De allerbeste wensen van de allerbeste mensen. Zij zorgen ervoor dat XS4ALL klanten altijd het beste uit het internet halen.
Bekijk case
Circa 8 -10% van de klanten verhuist jaarlijks. Met de KPN verhuiswekker en gratis verhuisextra’s maken we het zo makkelijk mogelijk en zorgt KPN ervoor dat je meteen online bent in je nieuwe huis.
Bekijk case
Bescheiden lokale campagnes voor XS4ALL, de meest aanbevolen Alles-in-1 provider.
Bekijk case
ISDN stopt. Het voelbaar maken van de verandering zorgt ervoor dat iedereen begrijpt dat na bijna 20 jaar er betere alternatieven zijn.
Bekijk case
Eneco gebouwmanager: deze online tool verwerkt energiedata tot aansprekende infographics en geeft inzicht in de status van verbeterinitiatieven en toont concreet de gerealiseerde besparingen, zelfs in bomen.
Bekijk case
Eenmaal klant bij KPN zakelijk zorgen we ervoor dat we constant relevante content delen. We vragen interesses uit, informeren en inspireren gedurende de gehele welkomstfase als de lifetimefase met als resultaat een hogere NPS.
Bekijk case
In het nieuwe Network Operations Center werken voortaan alle disciplines samen op een afdeling om zo het energienet van de randstad 24/7 in de gaten te houden.
Bekijk case
De meestvoorkomende ongevallen bij kinderen laten we zien door de ogen van kinderen. Deze online campagne stuwt het aantal cursisten EHBO aan baby’s en kinderen.
Bekijk case
Deze gesegmenteerde online zomerspecial inspireert mkb’ers om goed voorbereid en zorgeloos op vakantie te gaan. In iedere versie staat een aansprekende ondernemer centraal.
Bekijk case
Online campagne voor een nieuwe dienst van het Rode kruis: EBHO op jouw locatie. Je hoeft er niet meer voor de deur uit. Wij komen voortaan bij jou langs.
Bekijk case
B-t-b campagne die laat zien dat Robeco vol ideeën zit om uw rendement te verbeteren. Complexe beleggingsstrategieën maken we eenvoudig.
Bekijk case
Twee keer per jaar biedt Sunweb Inpakkers. Reizen voor inpakprijzen. Iedere dag posten we een raadsel en kon het delen, comments geven en liken op socialmedia beginnen.
Bekijk case
Het juiste instapmoment kiezen om te beleggen bestaat niet. Met Maandbeleggen van Robeco beleg je elke maand een bedrag waardoor je minder risico loopt.
Bekijk case
Hoe bevorderen we pro-actief veiligheidsgedrag bij medewerkers internationaal? Door een ingenieus veiligheidsprogramma met als thema ‘Say yes to safety’.
Bekijk case
Stroomkabels voor industriële toepassingen hebben zeer specifieke eigenschappen, die lichten we uit in deze campagne.
Bekijk case
Met het ingaan van de zomertijd, start OLA het ijsseizoen. Eind maart is het in een hap zomer. Concept en creatie in opdracht van Art of Branding.
Bekijk case
Stedin verhuist en introduceert het nieuwe werken onder haar medewerkers. Een van de veranderingen: geen eigen vaste werkplekken meer. Hoe helpen we de medewerkers een geschikte werkplek te vinden, passend bij hun activiteit?
Bekijk case
Online campagne waarin we mkb’ers acitiveren om hun klanten veilige WiFi van de zaak te bieden met KPN. De aanmeldflow optimaliseren we door continu te monitoren.
Bekijk case
Waarom beoordelingsgesprekken als je ‘t er ook gewoon op de werkvloer over kunt hebben? Bij Eneco voert vanaf nu iedereen overal en alijd het goede gesprek.
Bekijk case
80% van de vrouwen draagt de verkeerde BH. Door de gehele collectie onder te verdelen in 4 categorieën maken we het kiezen makkelijker. Een online tool die ook in de winkel wordt toegepast vergroot het servicegevoel.
Bekijk case
Een skischoenrun door de Koopgoot van Rotterdam als start van het boekingsseizoen voor de wintersport zorgt voor veel social media aandacht. Daar moet je wel voor trainen.
Bekijk case
In deze 360 graden campagne vertellen de inwoners van Rivierenland hoe de bieb vernieuwt en roepen om lid te worden.
Bekijk case
Met e-learning realiseert Tagpoint meer veiligheidsbewustzijn bij medewerkers, dit betekent een grotere veiligheid op de industriële werkplek en een betere reputatie voor het bedrijf. Achter het platform zit een dashboard en in deze animatie leggen wij de mogelijkheden uit.
Bekijk case
Campagne om installateurs te activeren om DRAKA CAT 6 kabels te gebruiken, in plaats van CAT 5, dan installeer je futureproof.
Bekijk case
Grote kans dat u wekelijks producten consumeert van Intersnack. De eigen merken zoals Chio, POM-BÄR en Jack Klijn. En de huismerken, want Intersnack is de marktleider op het gebied van huismerk noten, hartige snacks en pindakaas.
Bekijk case
Hoe kunnen we 1,6 miljoen klanten op hun verjaardag een leuke ervaring bieden? Vanuit een email word je uitgenodigd door KPN om jouw persoonlijke verrassing te bekijken. Eenmaal op de site… Kijk zelf maar.
Bekijk case
wijZE ®2020 | Privacy statement