Hoe zorgen we voor een happy onboarding voor nieuwe klanten?
Hoe introduceren we de nieuwe SDG-beleggingstool van Robeco?
Hoe blijven we klanten van XS4ALL helpen met hun online veiligheid?
Hoe zorgen we voor leadgeneratie tijdens de belangrijkste salesperiode in de lente passend bij het merk?
Hoe zorgen we voor een nieuwe en herkenbare Robeco stijl?
Hoe laden we onze nieuwe merknaam en tonen we onze expertise?
Hoe zorgen we voor leadgeneratie tijdens de belangrijkste salesperiode in de lente passend bij het merk?
Hoe houdt je als gemeente Kampen bewoners , ontwikkelaars en belangstellenden op de hoogte van de verschillende gezamenlijke ontwikkelingen binnen de nieuwe wijk Het Onderdijks?
Hoe zorgen we voor leadgeneratie tijdens de belangrijkste salesperiode in de lente passend bij het merk?
Hoe zorgen we voor een inspirerend safety event?
Holland Casino bestaat 45 jaar. Hoe brengen we de verandering in beeld van toen naar nu?
Hoe inspireren we ondernemers om te schakelen van grijze naar groene stroom?
Hoe realiseren we draagvlak bij bewoners voor stadsverwarming?
Hoe krijgen we bedrijven mee in de transitie naar een digitale, webbased telecom oplossing?
Hoe zorgen we ervoor dat Van Oord wordt gezien als dé partij met maritieme oplossingen voor wereldwijde duurzame uitdagingen?
Hoe zorgen we ervoor dat 80% van de Stedin-klanten de slimme meter accepteert?
Hoe brengen we het bestaande loyaliteitsprogramma een stap hoger, waardoor members zich echt betrokken en belangrijk voelen?
Hoe werven we schaars technisch personeel en geven we gezicht aan Eneco als aantrekkelijk werkgever?
Hoe zorgen we voor leadgeneratie tijdens de belangrijkste salesperiode in de lente passend bij het merk?
Hoe tonen we aan institutionele beleggers in Azië dat Robeco de speler is met jarenlange ervaring? Én met Nederlandse roots.
Hoe overtuigen we taxi-chauffeurs om zich aan te melden bij het Uber platform?
Hoe houden we klanten vast en laten we ze genieten van alle extra's die in hun Alles-in-1 pakket zitten?
Wie het risico kent, bereikt meer. Met deze nieuwe insteek zet Robeco het nemen van risico’s neer als iets onvermijdelijks en positiefs.
Hoe kan XS4ALL haar klanten bedanken voor het behalen van de eerste plaats?
Hoe activeren we Tennet medewerkers om mee te groeien?
Hoe informeren we bewoners over een waterstof pilot in hun wijk?
Hoe werven we schaars technisch personeel in Zeeland en overtuigen we hen van het toekomstperspectief dat we bieden?
Hoe activeren we om donateur te worden van Microkrediet voor Moeders?
Hoe interesseren we gemeenten voor een nieuwe online tool die hen helpt bij het opstellen van hun warmteplan?
Hoe laten we zien dat Stedin sponsor is van TeamNL en waarom?
Hoe visualiseren we de nieuwe company values én hoe brengen we ze tot leven?
Hoe werven we vrijwilligers en donateurs voor de stichting Gered Gereedschap?
Hoe helpen wij ondernemers die klant zijn bij Eneco hún duurzame inspanningen uit te dragen?
Hoe betrekken we jongeren bij het zuinig omgaan met energie?
Hoe inspireren en motiveren we medewerkers om bij te dragen aan de nieuwe missie en zorgen we voor een cultuurverandering?
Positionering
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam quis risus eget urna mollis ornare vel eu leo.
Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio sem nec elit. Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Maecenas sed diam eget risus varius blandit sit amet non magna. Morbi leo risus, porta ac consectetur ac, vestibulum at eros. Morbi leo risus, porta ac consectetur ac, vestibulum at eros. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, lees meer >.Merkcampagne
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam quis risus eget urna mollis ornare vel eu leo.
Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio sem nec elit. Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Maecenas sed diam eget risus varius blandit sit amet non magna. Morbi leo risus, porta ac consectetur ac, vestibulum at eros. Morbi leo risus, porta ac consectetur ac, vestibulum at eros. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, lees meer >.Positionering
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam quis risus eget urna mollis ornare vel eu leo.
Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio sem nec elit. Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Maecenas sed diam eget risus varius blandit sit amet non magna. Morbi leo risus, porta ac consectetur ac, vestibulum at eros. Morbi leo risus, porta ac consectetur ac, vestibulum at eros. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, lees meer >.Employer branding
Merkcampagne
Merkcampagne
Afgestudeerden en werkenden weten vaak niet dat zij met hun diploma bevoegd zijn om als pedagogisch medewerker te werken in de kinderopvang.
Met zorg omgaan met medewerkers en de wereld zit als familiebedrijf in hun wortels.
De nieuwe energiegeneratie komt er snel aan. En de netbeheerder van de Randstad is er voor hen. Winnaar Global Charge Energy Brand 2017.
De politie zoekt mensen die zich met hun hobby of beroep willen inzetten als vrijwilliger.
Sta jij open voor Saxion? Met deze campagne nodigt Saxion eindexamenkandidaten uit om hun vooruitstrevende opleidingen te ontdekken tijdens de open dagen.
Twee medewerkers maken kennis met elkaar na een fusie. De diverse ontmoetingen die we filmden leverden mooie momenten op, die we deelden met iedereen.
wijZE heeft veel ervaring in gebiedsactivitatie. Deze ervaring kwam goed van pas toen de gemeente Kampen wijZE koos voor het promoten van de woonwijk Het Onderdijks.
Door infra- en meetdiensten gecombineerd aan te bieden, maakt Joulz de klant eenvoudig regisseur van zijn energieinfrastructuur.
Het campagnethema ‘Destination decibel’ zetten we 360 graden in. Van app met bucketlist feature tot social video’s tot 1 op 1 communicatie.
De allerbeste wensen van de allerbeste mensen. Zij zorgen ervoor dat XS4ALL klanten altijd het beste uit het internet halen.
Met de KPN verhuiswekker en gratis verhuisextra’s maken we het zo makkelijk mogelijk en zorgt KPN ervoor dat je meteen online bent in je nieuwe huis.
Bescheiden lokale campagnes voor XS4ALL, de meest aanbevolen Alles-in-1 provider.
Deze online tool verwerkt energiedata tot aansprekende infographics en geeft inzicht in de status van verbeterinitiatieven en toont concreet de gerealiseerde besparingen.
Eenmaal klant bij KPN zakelijk zorgen we ervoor dat we constant relevante content delen. We vragen interesses uit, informeren en inspireren gedurende de gehele welkomstfase.
In het nieuwe Network Operations Center werken voortaan alle disciplines samen op een afdeling om zo het energienet van de randstad 24/7 in de gaten te houden.
De meestvoorkomende ongevallen bij kinderen laten we zien door de ogen van kinderen. Deze online campagne stuwt het aantal cursisten EHBO aan baby’s en kinderen.
Deze gesegmenteerde online zomerspecial inspireert mkb’ers om goed voorbereid en zorgeloos op vakantie te gaan. In iedere versie staat een aansprekende ondernemer centraal.
Online campagne voor een nieuwe dienst van het Rode kruis: EBHO op jouw locatie. Je hoeft er niet meer voor de deur uit. Wij komen voortaan bij jou langs.
Merkcampagne
B-t-b campagne die laat zien dat Robeco vol ideeën zit om uw rendement te verbeteren. Complexe beleggingsstrategieën maken we eenvoudig.
Twee keer per jaar biedt Sunweb Inpakkers. Reizen voor inpakprijzen. Iedere dag posten we een raadsel en kon het delen, comments geven en liken op socialmedia beginnen.
Het juiste instapmoment kiezen om te beleggen bestaat niet. Met Maandbeleggen van Robeco beleg je elke maand een bedrag waardoor je minder risico loopt.
Employer branding
Hoe bevorderen we pro-actief veiligheidsgedrag bij medewerkers internationaal? Door een ingenieus veiligheidsprogramma met als thema ‘Say yes to safety’.
Digi magazines
Storytelling
Stroomkabels voor industriële toepassingen hebben zeer specifieke eigenschappen, die lichten we uit in deze campagne.
Gebiedsmarketing
Met het ingaan van de zomertijd, start OLA het ijsseizoen. Eind maart is het in een hap zomer. Concept en creatie in opdracht van Art of Branding.
Stedin verhuist en introduceert het nieuwe werken onder haar medewerkers. Een van de veranderingen: geen eigen vaste werkplekken meer.
Online campagne waarin we mkb’ers acitiveren om hun klanten veilige WiFi van de zaak te bieden met KPN. De aanmeldflow optimaliseren we door continu te monitoren.
Waarom beoordelingsgesprekken als je ‘t er ook gewoon op de werkvloer over kunt hebben? Bij Eneco voert vanaf nu iedereen overal en alijd het goede gesprek.
Digi magazines
80% van de vrouwen draagt de verkeerde BH. Door de gehele collectie onder te verdelen in 4 categorieën maken we het kiezen makkelijker.
Een skischoenrun door de Koopgoot van Rotterdam als start van het boekingsseizoen voor de wintersport zorgt voor veel social media aandacht. Daar moet je wel voor trainen.
In deze 360 graden campagne vertellen de inwoners van Rivierenland hoe de bieb vernieuwt en roepen om lid te worden.
Met e-learning realiseert Tagpoint meer veiligheidsbewustzijn bij medewerkers, dit betekent een grotere veiligheid op de industriële werkplek en een betere reputatie voor het bedrijf.
Campagne om installateurs te activeren om DRAKA CAT 6 kabels te gebruiken, in plaats van CAT 5, dan installeer je futureproof.
Grote kans dat u wekelijks producten consumeert van Intersnack. De eigen merken zoals Chio, POM-BÄR en Jack Klijn.
Hoe kunnen we 1,6 miljoen klanten op hun verjaardag een leuke ervaring bieden? Vanuit een email word je uitgenodigd door KPN om jouw persoonlijke verrassing te bekijken.